Ретроспектива тренінгу Power Of Interview. Customer Interview Techniques

09 August 2021
104

Навички інтерв’ювання потрібні на кожному етапі виконання проекту: перевірка гіпотез щодо нових продуктів, збір вимог у клієнтів, збір зворотного зв’язку за результатами виконаного проекту та багатьох інших. Все це критично важливі кроки, що впливають на успішність проекту як такого.

Поповнити свої знання команда JET BI вирушила на тренінг Power Of Interview. Customer Interview Techniques.

“Хотілося отримати детальний огляд процесу підготовки до інтерв’ю, техніки взаємодії з різними клієнтами, практику роботи зі складними відповідачами, дізнатися Лайфхак по обробці результатів та підготовці висновків” – ділиться своїми цілями учасниця тренінгу Марія.

Хотіли б поділитися з Вами найбільш важливими на наш погляд ідеями, які можна використовувати для поліпшення процесу інтерв’ю практично у всіх бізнес-сегментах.

“Особливо сподобалося, що це був повноцінний тренінг в режимі онлайн, анітрохи не поступається формату оффлайн. Організатори вміло переміщали учасників між переговорними кімнатами Zoom, даючи можливість відпрацювати матеріал в парах і групах, також використовували чат-бот для відпрацювання матеріалу про відкритих і закритих питаннях “- ділиться враженнями Катерина.

Навички інтерв’ювання потрібні на кожному етапі виконання проекту: перевірка гіпотез щодо нових продуктів, збір вимог у клієнтів, збір зворотного зв’язку за результатами виконаного проекту та багатьох інших. Все це критично важливі кроки, що впливають на успішність проекту як такого.

Поповнити свої знання команда JET BI вирушила на тренінг Power Of Interview. Customer Interview Techniques.

“Хотілося отримати детальний огляд процесу підготовки до інтерв’ю, техніки взаємодії з різними клієнтами, практику роботи зі складними відповідачами, дізнатися Лайфхак по обробці результатів та підготовці висновків” – ділиться своїми цілями учасниця тренінгу Марія.